V Amsterdame sa od 25. do 27. novembra odohrá prestížny Eurobest Advertising Festival.
Tri dni trvajúci festival, ktorý sa uskutoční v historickej budove Beurs van Berlage, bude okrem vystavovania a premietania súťažných prác, zahŕňať aj semináre a interaktívne stretnutia, na ktorých vystúpia reklamní lídri a kreatívci z brandže. Registrovaní účastníci budú môcť formovať obsah prednášok prostredníctvom online návrhov, zameraných na výber rečníka a prednášanej témy.
Delegáti sa môžu zúčastniť eventu Networking After Dark, v rámci ktorého navštívia priestory šiestich vedúcich amsterdamských reklamných agentúr: 180 Amsterdam, Bureau Pindakaas, Wieden+Kennedy, Nothing, Sid Lee a de-construct. V piatok večer trojdňový festival slávnostne uzavrie Eurobest Awards Ceremony, po ktorej bude nasledovať After Party.
Festival okrem klasickej trojdňovej a Young Creative registrácie ponúka dve novinky v podobe dvojdňovej a študentskej registrácie:
Trojdňová registrácia: Zahŕňa prístup na celý festivalový program, vrátane seminárov, interaktívnych stretnutí, výstav a premietaní súťažných prác. Tiež vstup na Networking After Dark, Eurobest ceremóniu a After party.
Young Creative registrácia: Je určená mladým ľuďom do 28 rokov, ktorí sú potencionálnymi kreatívcami budúcnosti.
Dvojdňová registrácia: Ponúka delegátom možnosť vybrať si, ktoré dva dni z festivalu chcú absolvovať.
Študentská registrácia: Trojdňová registrácia pre študentov marketingu, reklamy alebo dizajnu.
Registrácia delegátov je od 30. júla sprístupnená na webovej stránke www.eurobest.com.
Zdroj: Eurobest Advertising Festival

