StoryEditor

Včerajšiu Effie Award ovládla DDB

05.06.2009, 00:00

Včerajšiemu gala večeru Effie Awards jednoznačne dominovala agentúra DDB, ktorá si domov odniesla celkovo 12 trofejí, čím o 6 cien predbehla ostatné ocenené agentúry.

Navyše, jej kampaň „Nesnobská káva“ vytvorená pre McDonald bola jednou zo 6 finalistov ašpirujúcich na Grand Effie, vrcholnú cenu večera. Dôkazom mimoriadnej úspešnosti bol fakt, že víťazom sa stala každá zo šiestich amerických pobočiek sieťovej agentúry DDB. Sumárom pre DDB sú 3 zlaté, 6 strieborných a 3 bronzové ocenenia.

„Effie je pre nás mimoriadne dôležitým ocenením, pretože reprezentuje podstatu našej práce, spája stratégiu s kreativitou, ktorú ponúkame našim klientom,“ povedal Dick Rogers, prezident DDB North America. „Som obzvlášť potešený, že víťazmi sa stali všetky naše americké pobočky, to demonštruje náš konzistentný úspech od pobrežia k pobrežiu,“ dodal na záver.

Víťazne kampane agentúry DDB:

Zlato: 

  • „Call of Duty 4, World Leaders“ pre Activision
  • „Plan B Not Required“ pre Cars.com
  • „Unsnobby Coffee“ pre McDonald’s 

Striebro:

  • „Just what the world needs: Another green Cleaner“ pre Clorox Green Works
  • „The Reverse Graffiti Project“ pre Clorox Green Works
  • „Be Even More Amazing“ pre Electrolux
  • „They Exist“ pre The Field Museum
  • „Unsnobby Coffee- Restaurants“ pre McDonald's
  • „Unsnobby Coffee- David vs. Goliath“ pre McDonald's 

Bronz: 

  • „Everybody Wants a Little Bit of Luck“ pre New York Lottery
  • „Everybody Wants a Little Bit of Luck“ pre New York Lottery
  • „Intersections“ pre State Farm

Zdroj: Foxbusiness

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:46