Včerajšiemu gala večeru Effie Awards jednoznačne dominovala agentúra DDB, ktorá si domov odniesla celkovo 12 trofejí, čím o 6 cien predbehla ostatné ocenené agentúry.
Navyše, jej kampaň „Nesnobská káva“ vytvorená pre McDonald bola jednou zo 6 finalistov ašpirujúcich na Grand Effie, vrcholnú cenu večera. Dôkazom mimoriadnej úspešnosti bol fakt, že víťazom sa stala každá zo šiestich amerických pobočiek sieťovej agentúry DDB. Sumárom pre DDB sú 3 zlaté, 6 strieborných a 3 bronzové ocenenia.
„Effie je pre nás mimoriadne dôležitým ocenením, pretože reprezentuje podstatu našej práce, spája stratégiu s kreativitou, ktorú ponúkame našim klientom,“ povedal Dick Rogers, prezident DDB North America. „Som obzvlášť potešený, že víťazmi sa stali všetky naše americké pobočky, to demonštruje náš konzistentný úspech od pobrežia k pobrežiu,“ dodal na záver.
Víťazne kampane agentúry DDB:
Zlato:
- „Call of Duty 4, World Leaders“ pre Activision
- „Plan B Not Required“ pre Cars.com
- „Unsnobby Coffee“ pre McDonald’s
Striebro:
- „Just what the world needs: Another green Cleaner“ pre Clorox Green Works
- „The Reverse Graffiti Project“ pre Clorox Green Works
- „Be Even More Amazing“ pre Electrolux
- „They Exist“ pre The Field Museum
- „Unsnobby Coffee- Restaurants“ pre McDonald's
- „Unsnobby Coffee- David vs. Goliath“ pre McDonald's
Bronz:
- „Everybody Wants a Little Bit of Luck“ pre New York Lottery
- „Everybody Wants a Little Bit of Luck“ pre New York Lottery
- „Intersections“ pre State Farm
Zdroj: Foxbusiness

