Našim dvom mladým levom sa podarilo presadiť sa v mimoriadne silnej konkurencii kategórie Cyber na tohtoročných Cannes Lions v rámci 24 hodinovej súťaže Young Lions. Aktualizované o vyjdrenie Georga Hodeka, CEO ISIFA
Slovensko sa na tomto ročníku Cannes Lions 2009 dočkalo. Pred malou chvíľou boli vyhlásené výsledky v súťaži Young Lions pre kategóriu Cyber, v ktorej nás zastupovali Michal Pastier (Istropolitana Ogilvy) a Roman Klčo (Sme.sk), po víťazstve v Slovenskom kole CANNES YOUNG LIONS 2009, s prácou Scary Social Banner. Chalani dokázali svoje 24 hodinové snaženie premeniť na skvelé tretie miesto v konkurencii najlepších mladých cyber tímov sveta.
Tri víťazné práce kategórie Cyber nájdete na webe Cannes Lions: http://work.canneslions.com/younglions/index.cfm?entry_type_id=108.
Pozrite si vyhlasovanie výsledkov v Young Lions zóne a bezprostrednú reakciu oboch našich úspešných reprezentantov okamžite po zverejnení víťazov.
Vyhlásenie víťazov ("Slovakia" zaznie v 2:12)
Bezprostredná reakcia Michala Pastiera a Roma Klča po vyhlásení výsledkov
Georg Hodek, CEO ISIFA Image service, ktorá sa tento rok stala oficiálnym reprezntantom Cannes Lions na Slovensku hodnotí úspech našich mladých Levov a sľubuje, že na budúci rok pokračujeme...
ISIFA v spolupráci s mesačníkom Stratégie organizovala národné kolo súťaže Young Lions v dvoch kategóriách: Cyber a Film. Výsledky druhej menovanej budú známe v sobotu (27. júna) okolo poludnia.
Young Lions Cyber Brief (pdf)
Zdroj: Peter Šebo, Stratégie