StoryEditor

Slovensko má bronz!

24.06.2009, 00:00

Našim dvom mladým levom sa podarilo presadiť sa v mimoriadne silnej konkurencii kategórie Cyber na tohtoročných Cannes Lions v rámci 24 hodinovej súťaže Young Lions. Aktualizované o vyjdrenie Georga Hodeka, CEO ISIFA

Slovensko sa na tomto ročníku Cannes Lions 2009 dočkalo. Pred malou chvíľou boli vyhlásené výsledky v súťaži Young Lions pre kategóriu Cyber, v ktorej nás zastupovali Michal Pastier (Istropolitana Ogilvy) a Roman Klčo (Sme.sk), po víťazstve v Slovenskom kole CANNES YOUNG LIONS 2009, s prácou Scary Social Banner. Chalani dokázali svoje 24 hodinové snaženie premeniť na skvelé tretie miesto v konkurencii najlepších mladých cyber tímov sveta. 

Tri víťazné práce kategórie Cyber nájdete na webe Cannes Lions: http://work.canneslions.com/younglions/index.cfm?entry_type_id=108.

Pozrite si vyhlasovanie výsledkov v Young Lions zóne a bezprostrednú reakciu oboch našich úspešných reprezentantov okamžite po zverejnení víťazov.

Vyhlásenie víťazov ("Slovakia" zaznie v 2:12)

 

Bezprostredná reakcia Michala Pastiera a Roma Klča po vyhlásení výsledkov

 

Georg Hodek, CEO ISIFA Image service, ktorá sa tento rok stala oficiálnym reprezntantom Cannes Lions na Slovensku hodnotí úspech našich mladých Levov a sľubuje, že na budúci rok pokračujeme...

 

ISIFA v spolupráci s mesačníkom Stratégie organizovala národné kolo súťaže Young Lions v dvoch kategóriách: Cyber a Film. Výsledky druhej menovanej budú známe v sobotu (27. júna) okolo poludnia.

Young Lions Cyber Brief (pdf)

Zdroj: Peter Šebo, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 11:34