V týchto dňoch štartuje na Slovensku kampaň Ligy proti rakovine nadväzujúca na program EÚ – Európa proti rakovine s podporou Európskej únie. Základným posolstvom kampane je Európsky kódex proti rakovine, ktorého cieľom je do roku 2015 znížiť úmrtnosť na rakovinu v novej Európe o 20%.
Kampaň pre Ligu proti rakovine pripravilo kreatívne štúdio Sofian v spolupráci so Special Operations a štúdiom Vertex Creation, Kľúčové vizuály v kampani sú zobrazenia predmetov dennej potreby, ktoré interpretujú informácie o nezdravom životnom štýle a jeho možnom dopade.
Kampaň je zostavená zo série TV spotov, print inzercie, OOH a ďalších podporných médií. Vizuály bude možné zaregistrovať na uliciach prostredníctvom CityLightov, na LCD obrazovkách, na plagátoch v prostriedkoch MHD či v diaľkových autobusoch a vo vlakových súpravách. Zaujímavé posolstvá a upozornenia odznejú aj v rozhlase. Na Slovensku bude možné kampaň sledovať od 18. októbra do polovice novembra.
Aj touto kampaňou chce Liga proti rakovine vyjadriť svoju vďačnosť verejnosti za dlhoročnú podporu pri svojom pôsobení „na trhu“ neziskových organizácií už 20 -ty rok.
TV spoty kampane:
Printy kampane:
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 72%
- nie
- 28%
- Celkový počet hlasujúcich: 160
- Staršie ankety
Zdroj: Liga proti rakovine

