Spomedzi štyroch uchádzačov v tendri na firemný časopis fúzovaných spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Slovensko vyšla víťazne agentúra Apple Pie.
„Agentúra Apple Pie nás zaujala originálnym návrhom grafiky časopisu, flexibilným a ústretovým prístupom celého tímu, ktorý sa nebojí skúšať nové veci. Prvé číslo časopisu T-Time je jedinečné aj tým, že spojí zamestnancov dvoch rôznych kultúr a odvetví telekomunikačného biznisu v rámci integrovaného Slovak Telekomu. V deň spojenia T-Mobilu Slovensko a Slovak Telekomu dostane výtlačok časopisu každý zamestnanec. V spolupráci s agentúrou sme sa snažili vytvoriť príjemne neformálny a svieži štýl, a na druhej strane priniesť maximum rôznorodých informácií zaujímavých nielen pre našich zamestnancov, ale aj ich rodinných príslušníkov. Náš firemný časopis už dávno nie je výlučne pracovným čítaním, ale aj life-stylom a zábavou a posielame ho aj našim kolegyniam na materskej dovolenke.“ povedala Zuzana Kačánová, senior špecialistka internej komunikácie Slovak Telekom.
Tím reklamnej agentúry Apple Pie sa tak môže pýšiť ďalším klientom v portfóliu, pre ktorého bude každé dva mesiace pripravovať nové číslo interného časopisu T-Time.
Zdroj: Apple Pie

