StoryEditor

Fun rádio s novou imidžovou kampaňou

08.04.2010, 00:00

Cieľom aktuálnej kampane Fun rádia je upevniť pozicioning rádia, ktoré zabáva a zároveň získať poslucháčov z radov Rádia Expres.

„Kreativny koncept kampane „My sme hudba. My sme zábava“ má upozorniť poslucháčov, že len Fun rádio im prináša množstvo hudby a tej najlepšej zábavy na rozdiel od iného „dopravného“ rádia. Zabávajú sa naši poslucháči a my sa zabávame s nimi, čoho dôkazom sú aj naše televízne spoty či súťaž na www.funradio.sk/MySmeHudba-MySmeZabava,“ Rasťo Dutka, programový riaditeľ Fun rádia, približuje hlavnú myšlienku novej imidžovej kampane Fun rádia. Kreatíva kampane vznikla priamo vo Fun rádiu. Režisérom TV spotu je Juraj Štepka, ktorý pravidelne spolupracuje s Fun rádiom od roku 2005.

Hlavný slogan „My sme Hudba. My sme zábava.“ dopĺňa dodatok Fun rádia: „Dopravné rádio vás nemôže zabávať“, ktorým sa komerčná dvojka porovnáva s lídrom na trhu - Rádio Expres.

Teasingová časť kampane prebiehala od 1. do 7. apríla 2010 v éteri Fun rádia. Hlavná kampaň odštartovala 7. apríla a pobeží do 5. mája 2010. Mediamix kampane pozostáva z televízií (TV Markiza, TV JOJ, TA3, TV Spektrum), printov (Novy Čas, Život, Novy čas pre ženy, SME) a out of home médií (billboardy, citylighty). Kampaň bude tiež prebiehať na webe a v sieti multikín Palace Cinemas a Cinemax.

Fun radio v rámci aktuálnej kampane komunikuje aj inovované logo. „Dôvodom je najmä umiestňovanie loga na farebné pozadia, s ktorými máme do budúcnosti zámery v rámci bannerov, na webe a vizuálov v TV, printoch a outdoore,“ hovorí Rasťo Dutka.

TV spoty kampane:

 


Billboard kampane:

Print kampane:


Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
54%
nie
46%
Celkový počet hlasujúcich: 178
Staršie ankety

Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:32