Cieľom aktuálnej kampane Fun rádia je upevniť pozicioning rádia, ktoré zabáva a zároveň získať poslucháčov z radov Rádia Expres.
„Kreativny koncept kampane „My sme hudba. My sme zábava“ má upozorniť poslucháčov, že len Fun rádio im prináša množstvo hudby a tej najlepšej zábavy na rozdiel od iného „dopravného“ rádia. Zabávajú sa naši poslucháči a my sa zabávame s nimi, čoho dôkazom sú aj naše televízne spoty či súťaž na www.funradio.sk/MySmeHudba-MySmeZabava,“ Rasťo Dutka, programový riaditeľ Fun rádia, približuje hlavnú myšlienku novej imidžovej kampane Fun rádia. Kreatíva kampane vznikla priamo vo Fun rádiu. Režisérom TV spotu je Juraj Štepka, ktorý pravidelne spolupracuje s Fun rádiom od roku 2005.
Hlavný slogan „My sme Hudba. My sme zábava.“ dopĺňa dodatok Fun rádia: „Dopravné rádio vás nemôže zabávať“, ktorým sa komerčná dvojka porovnáva s lídrom na trhu - Rádio Expres.
Teasingová časť kampane prebiehala od 1. do 7. apríla 2010 v éteri Fun rádia. Hlavná kampaň odštartovala 7. apríla a pobeží do 5. mája 2010. Mediamix kampane pozostáva z televízií (TV Markiza, TV JOJ, TA3, TV Spektrum), printov (Novy Čas, Život, Novy čas pre ženy, SME) a out of home médií (billboardy, citylighty). Kampaň bude tiež prebiehať na webe a v sieti multikín Palace Cinemas a Cinemax.
Fun radio v rámci aktuálnej kampane komunikuje aj inovované logo. „Dôvodom je najmä umiestňovanie loga na farebné pozadia, s ktorými máme do budúcnosti zámery v rámci bannerov, na webe a vizuálov v TV, printoch a outdoore,“ hovorí Rasťo Dutka.
TV spoty kampane:
Billboard kampane:
Print kampane:
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 54%
- nie
- 46%
- Celkový počet hlasujúcich: 178
- Staršie ankety
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

