Kampaň spoločnosti ČSOB s názvom „Pochváľte sa účtom zadarmo“ poukazuje na možnosť používania bežného účtu bez poplatku, prípadne s rôznymi zľavami. Je zacielená na existujúcich aj nových klientov - fyzické osoby, živnostníkov, malých a stredných podnikateľov.
V rámci komunikačného mixu využíva ČSOB tradičné médiá ako TV, rozhlas, printy, outdoor a bannery na internete, tiež netradičné médiá ako sú woblery v kníhkupectvách Panta Rhei, postery v lyžiarskych strediskách a fitness centrách, moving boardy v centre vybraných miest Slovenska či držiaky v prostriedkoch MHD. Prostredníctvom netradičných médií ČSOB upozorňuje na to, čo všetko by si ľudia mohli dovoliť za ušetrené poplatky za vedenie účtu. Súčasťou kampane je aj promotion v podobe živých sôch v obchodných centrách.
„Kreativita kampane vychádza z predpokladu, že pre každého človeka je príjemné, ak dostane niečo zadarmo. Ak dostane zadarmo účet, rád sa ním pochváli. Preto je kreativita mozaikou klientov, ktorí sú hrdí na svoj účet zadarmo,“ hovorí Miroslav Puliš, riaditeľ odboru Riadenia značky a reklamy, ČSOB. „ Kampaň reaguje na aktuálnu situáciu na trhu, kedy konkurencia ponúkla nové balíky služieb. ČSOB tak klientom pripomína, že majú možnosť vybrať si banku, kde môžu mať účet zadarmo,“ uzatvára Miroslav Puliš.
Rozhlasový spot:
TV spot kampane:
Bigboard kampane:
Print kampane:
Živé sochy v obchodných centrách:
Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Rasťo Uličný
Art Director: Braňo Mladý
Copywriter: Andrej Csino
Account Director: Ronald Lupták
Account Manager: Miroslav Nádobrý
Produkcia: Hitchhiker Films
Mediálna agentúra: Universal/McCann
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 52%
- nie
- 48%
- Celkový počet hlasujúcich: 77
- Staršie ankety
Zdroj: Martina Minorová, Stratégie

