StoryEditor

ČSOB komunikuje účet bez poplatku

26.01.2010, 23:00

Kampaň spoločnosti ČSOB s názvom „Pochváľte sa účtom zadarmo“ poukazuje na možnosť používania bežného účtu bez poplatku, prípadne s rôznymi zľavami. Je zacielená na existujúcich aj nových klientov - fyzické osoby, živnostníkov, malých a stredných podnikateľov.

V rámci komunikačného mixu využíva ČSOB tradičné médiá ako TV, rozhlas, printy, outdoor a bannery na internete, tiež netradičné médiá ako sú woblery v kníhkupectvách Panta Rhei, postery v lyžiarskych strediskách a fitness centrách, moving boardy v centre vybraných miest Slovenska či držiaky v prostriedkoch MHD. Prostredníctvom netradičných médií ČSOB upozorňuje na to, čo všetko by si ľudia mohli dovoliť za ušetrené poplatky za vedenie účtu. Súčasťou kampane je aj promotion v podobe živých sôch v obchodných centrách.

„Kreativita kampane vychádza z predpokladu, že pre každého človeka je príjemné, ak dostane niečo zadarmo. Ak dostane zadarmo účet, rád sa ním pochváli. Preto je kreativita mozaikou klientov, ktorí sú hrdí na svoj účet zadarmo,“ hovorí Miroslav Puliš, riaditeľ odboru Riadenia značky a reklamy, ČSOB. „ Kampaň reaguje na aktuálnu situáciu na trhu, kedy konkurencia ponúkla nové balíky služieb. ČSOB tak klientom pripomína, že majú možnosť vybrať si banku, kde môžu mať účet zadarmo,“ uzatvára Miroslav Puliš.

Rozhlasový spot:

 

TV spot kampane:


Bigboard kampane:
 

 

Print kampane:

Živé sochy v obchodných centrách:

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Rasťo Uličný

Art Director: Braňo Mladý

Copywriter: Andrej Csino

Account Director: Ronald Lupták

Account Manager: Miroslav Nádobrý

Produkcia: Hitchhiker Films

Mediálna agentúra: Universal/McCann

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
52%
nie
48%
Celkový počet hlasujúcich: 77
Staršie ankety

 

Zdroj: Martina Minorová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 03:01