Cieľom najnovšej kampane Nového Času pre ženy s claimom „Ženy ženám“ je potvrdenie liderstva značky v segmente low-cost ženských titulov, ako aj odkazom pre lojálne čitateľky. Kreatívny koncept kampane vzišiel z dielne agentúry GunPowder.
„Nový čas pre ženy je najpredavanejší aj najčítanejší týždenník na slovenskom trhu. Claimom „Ženy ženám“ chceme povedať nasej cieľovej skupine, že sú pre nás dôležité a sú to predovšetkým ony, kto určuje a tvorí obsah titulu,“ hovorí Lucia Minarovská, brand manager týždenníka Nový Čas pre ženy.
Lucia Minarovská rozpráva o kreatívnom koncepte kampane: „Každá žena ma toho na svojich pleciach dosť a musí zvládnuť veľmi veľa. Občas však potrebuje cítiť podporu svojej komunity a tu jej dáva pravé jej obľúbený titul – Nový čas pre ženy. Je to miesto, kde si ženy píšu svoje príbehy, skúsenosti, rady, zdieľajú si užitočné informácie i recepty. Interaktivita je silná devíza tejto značky, ktorá by sa mala rozvíjať na viacerých úrovniach komunikácie a zároveň ju podporovať. Kampaň je založená na koncepte sociálnej siete. Tak ako ženský týždenník je vlastne tlačenou formou sociálnej siete žien, kampaň hravo ukazuje aký prínos môžu mat naše čitateľky pre iné ženy, respektíve aký prínos ma do ich života ich obľúbený titul Nový čas pre ženy. Pri realizácii konceptu sa dá zvažovať použitie reálnych čitateliek alebo príbehov.“
Mediamix aktuálnej kampane pozostáva z komunikácie v printových tituloch vydavateľstva Ringier Slovakia a čoskoro bude nadväzovať online kampaň.
Nová komunikácia týždenníka Nový Čas pre ženy bude prebiehať počas tohto roka v niekoľkých vlnách, z imidžovej kampane bude následne tvorená kontentová komunikácia.
Vizuály kampane:
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 42%
- nie
- 58%
- Celkový počet hlasujúcich: 67
- Staršie ankety
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

