S účinnosťou od 1. novembra 2009 prevzala spoločnosť Reblok Bratislava späť od akzent medie predaj citylightových plôch na svojich predajných stánkoch.
Ako pre Stratégie vysvetlila Lívia Braxatoris, sales manager spoločnosti Reblok Bratislava, k prevzatiu predaja citylightov do vlastných rúk došlo koncom minulého roka z dôvodu nepredĺženia zmluvy v nastavených obchodných podmienkach. „Spoločnosť akzent media nevedela garantovať nami požadovanú výšku nájomného vzhľadom na krízovú situáciu na trhu, ktorá sa celkom pochopiteľne prejavila aj v outdoorovom segmente,“ povedala. „Nakoniec sme sa rozhodli obchodovať predmetné reklamné plochy po vlastnej línii. K téme prenájmu a obchodovania citylightových plôch sa však so spoločnosťou akzent media celkom určite vrátime, tak znie spoločná dohoda...,“ uzavrela Lívia Braxatoris.
O tom, ako sa zmenila ponuka CLV plôch v Reblok Bratislava, sa dočítate viac v januárových Stratégiách.
Zdroj: Nataša Navrátilová, Stratégie

