StoryEditor

PR Grand Prix pre Gatorade, Ružoví kukláči ostávajú na shortliste

22.06.2010, 00:00

Zatiaľ jediný slovenský finalista v Cannes, PR kampaň Ružoví kukláči, napokon Leva nezískala.

V konkurencii 575 prác a v dobre obsadenej kategórii Public Relation si Grand Prix odnáša práca s názvom „Replay“ agentúry TBWA/CHIAT/DAY z Los Angeles (USA) pre energy drink Gatorade. Podľa poroty kampaň vynikala emocionalitou, bola veľmi dobre napojená na produkt a mala výrazný mobilizačný efekt. Okrem toho bolo udelených 11 Zlatých Levov, najviac (3) patrí nemeckým agentúram.

O slovenskej kampani Ružoví kukláči sa na tlačovej konferencii poroty pochvalne vyjadrila členka poroty Gabriela Lungu (Rumunsko), ktorá ju zmienila ako jednu z najlepších prác z regiónu Strednej a Východnej Európy.

Kategória PR tento rok v Cannes potvrdila, že sa definitívne etablovala na tomto type súťaží. Záujem o túto kategóriu z roka na rok rastie, aj keď i tento rok porota konštatovala, že PR agentúry sa na rozdiel od reklamných agentúr prezentovať a prihlasovať práce na reklamné súťaže ešte len učia.

 

Zdroj: Martin Mazag, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:42