Zatiaľ jediný slovenský finalista v Cannes, PR kampaň Ružoví kukláči, napokon Leva nezískala.
V konkurencii 575 prác a v dobre obsadenej kategórii Public Relation si Grand Prix odnáša práca s názvom „Replay“ agentúry TBWA/CHIAT/DAY z Los Angeles (USA) pre energy drink Gatorade. Podľa poroty kampaň vynikala emocionalitou, bola veľmi dobre napojená na produkt a mala výrazný mobilizačný efekt. Okrem toho bolo udelených 11 Zlatých Levov, najviac (3) patrí nemeckým agentúram.
O slovenskej kampani Ružoví kukláči sa na tlačovej konferencii poroty pochvalne vyjadrila členka poroty Gabriela Lungu (Rumunsko), ktorá ju zmienila ako jednu z najlepších prác z regiónu Strednej a Východnej Európy.
Kategória PR tento rok v Cannes potvrdila, že sa definitívne etablovala na tomto type súťaží. Záujem o túto kategóriu z roka na rok rastie, aj keď i tento rok porota konštatovala, že PR agentúry sa na rozdiel od reklamných agentúr prezentovať a prihlasovať práce na reklamné súťaže ešte len učia.
Zdroj: Martin Mazag, Stratégie

