Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pre potreby hypotekárnej kampane ČSOB prerozprávala nanovo jeden z najtradičnejších minipríbehov. Rozhodli sa presťahovať deduška Večerníčka, ktorého už 34 rokov denne sledujeme, ako sa po svojej záslužnej práci uchýli do skromnej chalúpky.
ČSOB v novej kampani prináša ponuku úverov na bývanie so schválením do 24 hodín a so 100% zľavou z poplatku za poskytnutie. Notoricky známa znelka sa u všetkých generácií spája s pozitívnou emóciou, ambíciou tvorcov je stavať na jej vysokej znalosti a doručiť jednoduchú ideu dostupnosti lepšieho bývania. Hlavná myšlienka kampane je formulovaná večerníčkovou rečou: „Len raz sa vyspíte a môžete bývať v novom“. Riziká spojenia celebrity so značkou podľa riaditeľa odboru riadenia značky a reklamy ČSOB Borisa Fošnára nehrozia a napriek takmer plnej znalosti hlavnej postavy u väčšiny populácie deduško ešte v reklame nikdy neúčinkoval.
Okrem televízneho spotu, ktorý tvorí večerníčková znelka s upraveným koncom, pozostáva kampaň z vizuálu použitého v printe, outdoore a POSM, ďalej z web bannerov a radio spotu.
Klient a agentúra realizovali aj krátku teasovaciu časť kampane, keď na realitných portáloch zverejnili inzerát s fotografiou deduškovej starej kreslenej chalúpky na predaj. V sekcii marketingového portálu Stratégie „Kto, odkiaľ, kam“ uverejnili správu, že sa deduško Večerníček sťahuje.
Televízna časť kampane je spustená od piatka 4. marca.
TV spot kampane:
Print kampane:
Online inzercia kampane:
Rubrika Kto odkiaľ kam:
Vizitka kampane:
Creative Director: Erik Reingraber
Art Director: Branislav Mladý
Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková
Account Director: Ronald Lupták
Account Manager: Miroslav Nádobrý
Produkcia: Agencia Production
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 68%
- nie
- 32%
- Celkový počet hlasujúcich: 167
- Staršie ankety
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

