Stieracie žreby Pat a Mat od Tiposu patria do kategórie okamžitých výhier a sú úspešnou „Funny“ edíciou žrebov. Dôkazom je, že sa pripravila už šiesta emisia v poradí.
Keďže sa klient rozhodol podporiť túto emisiu nadlinkovou kampaňou, agentúra Mayer/McCann-Erickson prišla s konceptom minipríbehu zo sveta obľúbených postavičiek.
Námet a scenár v štýle pôvodných príbehov je z dielne agentúry Mayer/McCann-Erickson, realizáciu si zobrali na starosť držitelia licencie – spoločnosť Patmat, s.r.o.
Výsledkom je TV reklamný spot v dvoch dĺžkach (40 sekúnd a 15 sekúnd), ktorý má za cieľ zabaviť a motivovať cieľovú skupinu k nákupu žrebov Pat a Mat.
Kampaň je nasadená od apríla 2011 formou TV reklamného spotu, rádia a POS.
TV spot kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: PAT a MAT – okamžitá lotéria
Klient: Tipos, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Produkt: Stieracie žreby PAT a MAT
Reklamná agentúra: Mayer/McCann-Erickson
Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta
Art director: Peter Gašparík
Copywriter: Juraj Stehlík, Vlado Kurek
Account manager: Martin Hala, Barbora Vičanová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, rádio, POS
Termín nasadenia: 18. apríla 2011
Cieľová skupina: Ženy 30+
Produkcia televízneho spotu: Patmat s.r.o.
Réžia: Marek Beneš
Názov pesničky použitej v spote: Pat a Mat (Autor – Petr Skoumal)
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 59%
- nie
- 41%
- Celkový počet hlasujúcich: 34
- Staršie ankety
Zdroj: Mayer/McCann-Erickson

