StoryEditor

Tipos podporil žreby Pat & Mat aj TV spotmi

04.05.2011, 00:00

Stieracie žreby Pat a Mat od Tiposu patria do kategórie okamžitých výhier a sú úspešnou „Funny“ edíciou žrebov. Dôkazom je, že sa pripravila už šiesta emisia v poradí.

Keďže sa klient rozhodol podporiť túto emisiu nadlinkovou kampaňou, agentúra Mayer/McCann-Erickson prišla s konceptom minipríbehu zo sveta obľúbených postavičiek.

Námet a scenár v štýle pôvodných príbehov je z dielne agentúry Mayer/McCann-Erickson, realizáciu si zobrali na starosť držitelia licencie – spoločnosť Patmat, s.r.o.

Výsledkom je TV reklamný spot v dvoch dĺžkach (40 sekúnd a 15 sekúnd), ktorý má za cieľ zabaviť a motivovať cieľovú skupinu k nákupu žrebov Pat a Mat.

Kampaň je nasadená od apríla 2011 formou TV reklamného spotu, rádia a POS.

TV spot kampane:


Vizitka kampane:

Názov kampane: PAT a MAT – okamžitá lotéria

Klient: Tipos, národná lotériová spoločnosť, a. s.

Produkt: Stieracie žreby PAT a MAT

Reklamná agentúra: Mayer/McCann-Erickson

Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta

Art director: Peter Gašparík

Copywriter: Juraj Stehlík, Vlado Kurek

Account manager: Martin Hala, Barbora Vičanová

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: TV, rádio, POS

Termín nasadenia: 18. apríla 2011

Cieľová skupina: Ženy 30+

Produkcia televízneho spotu: Patmat s.r.o.

Réžia: Marek Beneš

Názov pesničky použitej v spote: Pat a Mat (Autor – Petr Skoumal)

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
59%
nie
41%
Celkový počet hlasujúcich: 34
Staršie ankety

 

Zdroj: Mayer/McCann-Erickson

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 17:56