Komunikačnú platformu pivnej značky Topvar prevzala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Zo strany agentúry však nejde o úplne nového klienta.
Značky Šariš a Smädný mních realizujú svoju komunikáciu pod jej vedením už niekoľko rokov. Tentokrát sa k nim pridala samotná značka Topvar. Posledná väčšia kampaň značky Topvar prebehla počas Majstrovstiev sveta v hokeji v roku 2010 a bola z dielne Wiktor Leo Burnett. Impulzom na zmenu bol vyhratý tender. Okrem Topvaru pribudla do „značkového“ portfólia MUW Saatchi & Saatchi i značka Pilsner Urquell.
Pivovary Topvar sú súčasťou pivovarníckej skupiny SABMiller. Do ich portfólia patria značky Pilsner Urquell, Šariš, Kozel, Topvar, Smädný Mních, Gambrinus, Master, Redd´s, Birell.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

