StoryEditor

ČSOB v novej kampani predstavuje kartu bezpečnosti

18.08.2011, 00:00

ČSOB v aktuálnej kampani od MUW Saatchi & Saatchi prináša bezpečné platby uskutočňované platobnou kartou na internete. Kampaň je postavená na krátkych striedajúcich sa príbehoch, ktoré popisujú, ako sa žilo kedysi, keď nám k bezpečnosti stačil napríklad iba jeden kľúč. Cieľom je vyzdvihnúť súčasnú potrebu zabezpečiť seba a svoje majetok, úspory.

Hlavnými komunikačnými nástrojmi kampane 3-D Secure ČSOB sú TV spot a printy, súčasťou kampane je aj microsite www.najbezpecnejsiakarta.sk detailne vysvetľujúca funkcionalitu novej technológie. Vďaka novej technológii, ktorú na slovenskom trhu zaviedla ČSOB, môžu klienti využívať službu „Zabezpečená internetová platba“ – vďaka nej sa každá transakcia overuje jedinečným SMS kódom, ktorý dostane držiteľ karty ako SMS správu na mobilný telefón.

TV spot kampane:


Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art Director: Braňo Mladý

Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková

Account Director: Ronald Lupták

Account Manager: Ivana Štulcová

Produkcia TV spotu: Hitchhiker Films

Režisér TV spotu: Michal Baumbruck

Produkcia vizuálu: Radoslav Žilinský

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
42%
nie
58%
Celkový počet hlasujúcich: 60
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 07:10