ČSOB v aktuálnej kampani od MUW Saatchi & Saatchi prináša bezpečné platby uskutočňované platobnou kartou na internete. Kampaň je postavená na krátkych striedajúcich sa príbehoch, ktoré popisujú, ako sa žilo kedysi, keď nám k bezpečnosti stačil napríklad iba jeden kľúč. Cieľom je vyzdvihnúť súčasnú potrebu zabezpečiť seba a svoje majetok, úspory.
Hlavnými komunikačnými nástrojmi kampane 3-D Secure ČSOB sú TV spot a printy, súčasťou kampane je aj microsite www.najbezpecnejsiakarta.sk detailne vysvetľujúca funkcionalitu novej technológie. Vďaka novej technológii, ktorú na slovenskom trhu zaviedla ČSOB, môžu klienti využívať službu „Zabezpečená internetová platba“ – vďaka nej sa každá transakcia overuje jedinečným SMS kódom, ktorý dostane držiteľ karty ako SMS správu na mobilný telefón.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art Director: Braňo Mladý
Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková
Account Director: Ronald Lupták
Account Manager: Ivana Štulcová
Produkcia TV spotu: Hitchhiker Films
Režisér TV spotu: Michal Baumbruck
Produkcia vizuálu: Radoslav Žilinský
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 42%
- nie
- 58%
- Celkový počet hlasujúcich: 60
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

