Levi´s sa rozhodol pokračovať vo svojej globálnej snahe bojovať za eko-prostredie a upozorniť na potrebu zmeny. Projekt pod názvom „Go Forth“ zahájil v tomto duchu už v roku 2009. Tento rok sa poprvýkrát spúšťa v globálnom meradle a zasiahnuť má predovšetkým mladých ľudí v 24 krajinách sveta. Správa bola aktualizovaná o TV spot.
Hlavným zámerom je dať nádej na zlepšenie. Kampaň nesie podnázov „Now is your time“, reklamný priestor bude obsadený v médiách ako TV, kino, print, digital a outdoor.
Za celým konceptom stojí hlavná idea – iba mladí ľudia túžiaci po zmene, môžu skutočne túto zmenu urobiť a posunúť svet k lepšiemu. „Optimizmus typický práve pre mladých a energia, ktorú v sebe nosia, sú tou hybnou silou. ´Go Forth´ je viac ako len marketingový ťah. Prináša so sebou hlbší význam. Rozpútať samotnú myšlienku nebolo nikdy potrebnejšie. Práve teraz svet závisí na ľuďoch, ktorí sú odhodlaní bojovať a veria, že všetko je možné,“ vysvetľuje koncept kampane Robert Hanson, prezident pre globálnu komunikáciu Levi´s.
Kampaň sa zaháji v auguste, digitálna platforma bude podporovať najmä ekologicky orientované aktivity. Zároveň pri tejto príležitosť Levi´s predstaví i svoju novú kolekciu.
Aktualizácia:
Aktualizacia : Levi´s bojuje za lepší život
Levi ´s kampaň zahájil prvým medzinárodným tv spotom. Hlavným komunikačným prvkom sa stali mladí ľudia, ktorí majú oblečené Levi´s dzínsy. Poeticky za sprievodného textu „The Laughing Heart“ od Charlesa Bukowskeho dávajú energicky najavo ich túžby, nádeje a sny o lepšom živote.
Levi´s taktiež zahájil i druhú vlnu celosvetovo prospešných aktivít. Značka vyzýva na Facebook fun pagei ľudí, aby sa zapojili do projektu a podporili tak zachovanie potrebného množstva pitnej vody na Zemi. Chce tak pomôcť 8 000 obyvateľov rozvojových krajín a zabezpečiť im čistú vodu.
„Levi´s na svoj projekt potrebuje získať čo najväčšiu priazeň. Je si vedomý, že sa mu to podarí iba so silným komunikačným nástrojom. Teší nás, že si vybral práve Facebook ako platformu, kde odštartuje svoje globálne snahy. Facebook v tomto prípade neslúži iba ako priestor na zdieľanie obsahu, ale tiež je to miesto, kde ľudia hovoria o svojich zážitkoch a príbehoch tak, aby naplnil svoj cieľ – zmeniť svet,“ dodáva Carolyn Everson, vice – prezidentka pre globálnu komunikáciu Facebook.
Zdroj: Popsop.com

