Najlepšie príspevky štyroch svetovo známych reklamných festivalov (Golden Drum, ADFEST, FIAP and ADC*E) budú odprezentované počas Intercontinental Advertising Cup, ktorý sa tento rok uskutoční, spolu s prvým medzinárodným kreatívnym samitom, 11. a 12. marca v tureckom Istanbule.
Istanbulský CUP neskrýva ambíciu stať sa novým dôležitým kreatívnym miestom stretnutia východu so západom. Patronát nad štvrtým ročníkom CUP-u prijali prezident Turecka Abdullah Gül a prezident Slovinska Danilo Türk. Medzinárodná porota na čele s Celsom Loduccaom, prezidentom Loducca Publicidade Brazil, bude od 7. do 10. marca hodnotiť tie najlepšie z ocenených príspevkov a finalistov zo štyroch veľkých reklamných festivalov z Ázie a Tichomoria, z Iberoameriky a Európy.
Na tomto významnom podujatí nebudú chýbať významní lídri medzinárodneho reklamného priemyslu. Účasť prisľúbili:
- Sir John Hegarty, worldwide creative director, Bartle Bogle Hegarty;
- Profesor Dr. John Ellis, theoretical physicist in CERN, European Organisation for Nuclear Research;
- Mark Tutssel, chief creative officer, Leo Burnett Worldwide;
- Miha Pogacnik, world-renowned for inspiring organisational transformation and leadership, classical concert violinist;
- Michael Conrad, president of Berlin School of Creative Leadership;
- Celso Loducca, president of Celso Loducca Publicidade Brazil;
- Johannes Newrkla, ADC*E
- Carlos Perez, president of BBDO Argentina;
- Brett Mitchell, Droga 5
- Jan Pautsch, argonauten G2.
Prvý ročník Intercontinental Advertising CUP sa konal vo Valencii, ďalší v slovinskom Blede a minuloročný v Sarajeve. Tohtoročný bohatý program CUPu v krajine tisíc a jednej noci uzavrie sobotné slávnostné udeľovanie cien s galavečerou.
Zdroj: Thecupawards.com

