Tento rok do kresla poroty v kategórii Multi Channel, kreatívnej súťaže Golden Drum, zasadne v zastúpení Slovenska Peter Kačenka, Executive Creative Director Wiktor Leo Burnett. Osemnásty ročník festivalu sa koná 5. - 8. októbra 2011 v Slovinsku.
Súťaž je rozdelená do dvoch základných kategórií: Single Cannel a Multi Channel. Práce prihlásené do týchto skupín budú v jednotlivých kategóriách posudzovať dve jedenásťčlenné poroty.
“Na nový spôsob hodnotenia prác na Golden Drum som osobne veľmi zvedavý. Z hodnotením v Portoroži mám skúsenosť z kategórie reklamných kampaní a tak si myslím, že to tentokrát bude len o niekoľko kategórií viac. Multi Channel sekcia je rozhodne lákavá a bližšia môjmu spôsobu uvažovania. Pri posudzovaní prác je pre mňa najdôležitejší nápad, ktorý dáva značke či produktu zmysel a dôvod, prečo existovať a ktorý má potenciál viesť s prijímateľom zmysluplný dialóg. Tohtoročný Canneský festival ukázal svetu reklamy, kam sa komunikácia uberá a som zvedavý, koľko prác prihlásených na festival Golden Drum bude tieto trendy reflektovať,“ hovorí Peter Kačenka.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

