Zlatý Bažant má novú imidžovú kampaň voľne nadväzujúcu na koncept „Svetové Slovenské Pivo“. Zachovaná ostáva hlavná idea - predstaviť značku Zlatý Bažant ako súčasť nového moderného Slovenska.
„Slovenskosť patrí do genetického kódu značky Zlatý Bažant. V tohtoročnej kampani sme využili poznatok, že Slováci svoju identitu odvodzujú od porovnávania sa so svetom. Pozreli sme sa na to typickou “bažantovskou” optikou a v jednotlivých médiách glosujeme, čo je slovenské,” hovorí o koncepte Peter Darovec, kreatívny riaditeľ Istropolitana Ogilvy.
Tohtoročná kampaň sa od predošlých líši najmä tým, že okrem tradičných médií (TV, outdoor) výraznejšie využíva online kanál. Špeciálna web stránka www.svetaslovaci.sk má priniesť do kampane viac interakcie a prehĺbiť dialóg medzi značkou a jej priaznivcami.
Súčasťou outdoor nosičov je 5 nových motívov. Nový televízny spot bol nakrútený režisérskou dvojicou Sandalz. Nápad pochádza z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.
TV spot kampane:
Vizuály kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: SVET A SLOVÁCI
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Art Director: Peter Baslík
Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka, Matúš Priehoda
Account Manager: Martin Toman
Použité médiá: TV, outdoor, internet, new media
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 75%
- nie
- 25%
- Celkový počet hlasujúcich: 71
- Staršie ankety
Zdroj: Istropolitana Ogilvy