StoryEditor

Coca - Cola motivuje mladých k športu silnými príbehmi

03.08.2011, 00:00

Pôjde výhradne o billboardovú kampaň, ktorá bude prezentovať účastníkov StreetGames projektov. Kľúčovým komunikačným prvkom novej kampane budú fotografie mladých nadšencov športu so silnými životnými príbehmi.

Projekt plne zastrešuje Coca - Cola a jeho hlavným cieľom je inšpirovať mladých, aby sa zapojili do športových udalostí StreetGames vo svojom okolí. Komunikačnou motiváciou majú byť práve príbehy elitných atletov, ktorí budú figurovať na billboardoch. Spropagované budú prostredníctvom sprievodnej PR kampane.

Líder na trhu nealkoholických nápojov nadviazal spoluprácu so známym fotografom Zakom Watersom. Fotografie budú priamou súčasťou 96 billboardových plôch, ktoré sa objavia v uliciach Anglicka. Projekt podporuje aj samotné StreetGames a festivaly s nimi spojené počas augusta a septembra.

„Naším zámerom je priblížiť mladým tínedžerom tanec a šport ako taký. Jediný spôsob, ako to dosiahnuť je priniesť šport do centra ich pozornosti. Chceme, aby stal priamou súčasťou komunity, ku ktorej sa hlásia. StreetGames sú na to ideálnou príležitosťou. Nejde však iba o samotné športové aktivity. Projekt má i vedľajšie ciele – chceme im ukázať výhody aktívneho športové lifestylu, ako napríklad silu priateľstva, zdravie a zvýšené sebavedomie. Osláviť plánujeme i úspechy ľudí, ktorí boli do StreetGames projektu zapojení a predstaviť ich ako hrdinov kampane. Tí majú prilákať nadšencov športu svojimi príbehmi o tom, ako im šport zmenil život,“ hovorí o zmysle projektu Liz Lowe, lokálny manažér Coca – Cola GB.

 

 

 

Zdroj: Popsop.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 00:28