StoryEditor

Nová kampaň na Kia Rio je zameraná na dizajn

30.08.2011, 00:00

Cieľom je vyzdvihnúť imidž typický pre značku a výbavu. Dizajn má odzrkadľovať moderný štýl života a kvalitu.

V kampani ide predovšetkým o spropagovanie unikátnych detailov nového vozidla, ktoré v tejto triede nie sú samozrejmé. Nová Kia Rio je dizajnovo štylizovaný automobil z dielne dvorného dizajnéra Kia Motors Petra Schreyera. Mediálnym ťažiskom je televízia. Spot zachytáva bizarnú situáciu, kedy automobil začne byť obdivovaný okoloidúcimi práve v momente, keď lupiči na ňom vykrádajú banku. Hlavný claim je „Zaručený obdiv“.

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 20:20