Cieľom projektu je predstaviť mladým nadšencom, na čo všetko môže slúžiť displej smarthphonu Xperia. Súčasťou kampane sú bizarné ukážky v prostredí mesta.
Videá zachytávajú mladých ľudí, ktorí chcú využiť všetky možnosti, ktoré telefón ponúka. Cieľovkou v tomto prípade sú výhradne ľudia žijúci v mestách.
Inšpiráciou sa stali napríklad skateboardisti, ktorí majú obmedzené videnie len na rozmer Xperia displeja, alebo jazda automobilom, v ktorom je sklo vymenené len za dva malé smartphone displeje, či experiment, v ktorom za pomoci green house efektu a smarthphonu rozkvitli kvetiny za jednu noc. Štvrté video predstavuje novodobý spôsob fotografovania. Všetko za hlavnej účasti šikovného telefónu Xperia.
Nápad zastrešila agentúra McCann Erickson, Nemecko.
Zdroj: Popsop.com