StoryEditor

Pilsner Urquell v kampani odhaľuje životnú múdrosť

25.07.2011, 00:00

Pilsner Urquell prichádza s novou kampaňou, ktorá pochádza z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Kreatívny koncept stavia na životných otázkach, ktoré si kladie každý človek v priebehu svojej existencie. Aktualizované o nový vizuál.

Otázky na tému skutočných životných hodnôt na jednej strane ponúkajú podnety na zamyslenie a na strane druhej dotvárajú dejovú líniu zábermi na produkt. Odpoveď na životné otázky si každý musí nájsť sám v sebe. Odpoveďou Pilsner Urquell je „To pravé bohatstvo”, ktoré v tomto brande sľubuje každému, kto vie a chce rozpoznať skutočné hodnoty. Kampaň prebieha v OOH a TVC.

TV spot kampane:

 

 

Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Pilsner Urquell – Životná múdrosť v pive

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Ian Adams, Ivan Horváth, Rastislav Uličný

Art Director: Ian Adams

Copywriter: Daniel Laurinc, Ivan Horváth, Roman Hríbik

Account Manager: Tatiana Mariašová

Account Director: Zuzana Barková

TVC Production: Shotbox

Photo Production: Matúš Bence

Postprodukcia: Matúš Bence

Druhý vizuál:

 

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 20:17