Pilsner Urquell prichádza s novou kampaňou, ktorá pochádza z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Kreatívny koncept stavia na životných otázkach, ktoré si kladie každý človek v priebehu svojej existencie. Aktualizované o nový vizuál.
Otázky na tému skutočných životných hodnôt na jednej strane ponúkajú podnety na zamyslenie a na strane druhej dotvárajú dejovú líniu zábermi na produkt. Odpoveď na životné otázky si každý musí nájsť sám v sebe. Odpoveďou Pilsner Urquell je „To pravé bohatstvo”, ktoré v tomto brande sľubuje každému, kto vie a chce rozpoznať skutočné hodnoty. Kampaň prebieha v OOH a TVC.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Pilsner Urquell – Životná múdrosť v pive
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Ian Adams, Ivan Horváth, Rastislav Uličný
Art Director: Ian Adams
Copywriter: Daniel Laurinc, Ivan Horváth, Roman Hríbik
Account Manager: Tatiana Mariašová
Account Director: Zuzana Barková
TVC Production: Shotbox
Photo Production: Matúš Bence
Postprodukcia: Matúš Bence
Druhý vizuál:
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

