StoryEditor

Agentúra Leo Burnett má pobočku už aj v New Yorku

11.08.2011, 00:00

Otvorenie sprevádza selfpromo kampaň, v ktorej kľúčovým komunikačným prvkom sú skutočné príbehy mesta New York.

Kampaň s názvom „New York Writes Itself“ je založená na scriptoch, ktoré tvoria samotní newyorčania. Všetko, čo ľudia vidia, počujú, zažívajú v uliciach môžu zaznamenať na https://www.newyorkwritesitself.com/home.html. Projekt má byť oslavou ľudí žijúcich v New Yorku a atmosféry, ktorá je pre mesto typická. Tak vznikol nápad zakomponovať do kampane „skutočnosť“.

Cieľom je priniesť do kreatívnej brandže inšpiráciu priamo z ulíc New Yorku. Kampaň masívne zasahuje OOH média na najfrekventovanejších miestach. Predtým, ako do mediamixu pribudne print a ďalšie primárne média, hlavným komunikačným atribútom ostáva mesto samotné. Každý, kto navštívi mesto New York, môže tak prispieť a inšpirovať svojím pocitom.

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 04:48