Mattel prichádza s prvou kampaňou, v ktorej sa objaví celosvetovo známa bábika Barbie. Cieľom je oživiť túto legendu a pripomenúť základné atribúty typické pre značku. V kampani bude Barbie predstavená ako celebrita.
Dva televízne spotu z dielne Ogilvy majú upevniť vzťah dievčat k Barbie. Nepôjde pri tom o zvýšenie záujmu o konkrétnu hračku, ale o značku ako takú. V prvom spote prechádza Barbie po červenom koberci a je zasypávaná obdivom šialených fanúšikov. V druhom je „kráska“ obletovaná jej stylistom a paparacmi vonku.
Cieľovkou v tomto prípade sú dievčatá vo veku od 4 – 9 rokov. Mattel chce týmto zacieliť i na rodičov. Spot sa má objaviť i v kinách.
Jenny Watson, senior marketing manager Mattel, hovorí: „Cieľom kampane bolo, aby Barbie dosiahla opäť svoju tradičnú popularitu, ale novým spôsobom. Barbie je značka, ktorá je módna a ľahko uveriteľná, ale taktiež baví. Chceme znovu pripomenúť status značky ako módnej ikony.“
Zdroj: Brandrepublic.com

