Od včera je on air kampaň na nový produkt Poštovej banky. „Lepšia splátka“ je vyvinutá na základe prieskumu, podľa ktorého ľudia príliš nerozumejú pojmu konsolidácia úverov.
Produkt je určený pre klientov, ktorí splácajú viacero úverov naraz a stratia prehľad, či kontrolu nad ich splácaním. Riešením môže byť práve konsolidácia úverov – teda ich nahradenie jedným úverom s výhodnejšími podmienkami.
Z prieskumu Poštovej banky vyplynulo, že klienti bánk sa konsolidácie obávajú najmä kvôli tomu, že tomuto pojmu príliš nerozumejú. Pozitívne zareagujú, až keď im ponúknete možnosť splatiť viaceré úvery jedným. “Aj preto sme sa rozhodli priniesť jednoduchý a prehľadný produkt, ktorý všetky tieto výhody vysvetľuje už v samotnom názve. „Lepšia splátka“ je prvým a v súčasnosti jediným produktom na Slovensku určeným špeciálne len na potreby konsolidácie úverov,“ uviedla Ivana Kováčiková, manažérka úverových produktov Poštovej banky.
Kampaň odštartovala 14. 1. 2011, je naplánovaná na dva mesiace a komunikačný mix tvorí televízia, printy, OOH a merchandising na obchodných miestach.
TV spot kampane:
Print kampane:
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Effectivity
Mediálna agentúra: Mediahouse
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Miro Tallo
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 37%
- nie
- 63%
- Celkový počet hlasujúcich: 59
- Staršie ankety
Zdroj: Poštová banka, Jana Mlynarovičová

