Spoločnosť Danone prichádza od 1. júna s novou kampaňou „Ó la lá Danette! To musíte ochutnať!“ Na Slovensko prináša dezert pripravený podľa francúzskej receptúry. V rámci kampane využíva parížskeho šéfkuchára.
„Hlavným komunikačným nástrojom kampane Danette je TV reklama s originálnym zobrazením majstra šéfkuchára priamo z Francúzska,“ vysvetľuje Žaneta Cigáňová, Brand Manager spoločnosti Danone. Cieľom kampane je relaunch značky Danette. „Tento tradičný a obľúbený dezert prichádza navyše s novým balením vo forme 4-packu a predstavujeme aj novinku Danette Crunchy.“
Okrem TV reklamy bude kampaň využívať nástroje public relations, POS, a tiež ochutnávky a sampling. Na zákazníkov čaká 200 promo dní, kedy budú mať možnosť ochutnať dezerty Danette priamo v predajniach a 100 promo dní, v rámci ktorých budú môcť produkt dostať zdarma napríklad vo veľkých nákupných centrách.
TV spot kampane:
Print kampane:
Pomo kampane:
Zdroj: Seesame Communication Experts

