StoryEditor

Danette uvedie kampaň s príchuťou Francúzska

31.05.2011, 00:00

Spoločnosť Danone prichádza od 1. júna s novou kampaňou „Ó la lá Danette! To musíte ochutnať!“ Na Slovensko prináša dezert pripravený podľa francúzskej receptúry. V rámci kampane využíva parížskeho šéfkuchára.

„Hlavným komunikačným nástrojom kampane Danette je TV reklama s originálnym zobrazením majstra šéfkuchára priamo z Francúzska,“ vysvetľuje Žaneta Cigáňová, Brand Manager spoločnosti Danone. Cieľom kampane je relaunch značky Danette. „Tento tradičný a obľúbený dezert prichádza navyše s novým balením vo forme 4-packu a predstavujeme aj novinku Danette Crunchy.“

Okrem TV reklamy bude kampaň využívať nástroje public relations, POS, a tiež ochutnávky a sampling. Na zákazníkov čaká 200 promo dní, kedy budú mať možnosť ochutnať dezerty Danette priamo v predajniach a 100 promo dní, v rámci ktorých budú môcť produkt dostať zdarma napríklad vo veľkých nákupných centrách.

TV spot kampane:

 

 

Print kampane:

Pomo kampane:

 

Zdroj: Seesame Communication Experts

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 05:07