Letecká spoločnosť plánuje jej prvú „ekologickú“ kampaň. Vyzdvihnúť chce najmä to, že produkuje malé množstvo emisií.
Spustenie kampane je naplánované na túto zimu. Dopĺňať by mala známe „nízko nákladové“ posolstvo. Kampaň je predzvesťou novej stratégie spoločnosti. Michael O´Leary, CEO Ryanair, chce, aby spoločnosť bola vnímaná ako „najčistejšia“ a „najzelenšia“ na svete. Vyhlásil, že letecká doprava od spoločnosti Ryanair je skutočne menej škodlivá v porovnaní s inými spoločnosťami, ktorá majú vysoké náklady, využívajú väčšie množstvo škodlivého paliva a používajú nevýkonné staršie typy lietadiel.
Ed Gillespie, spoluzakladateľ agentúry Futerra, ktorá dlhodobo zastrešuje komunikáciu Ryanair, si však nemyslí, že nová stratégia bude mať väčší vplyv na nákupné rozhodnutie: „To, čo ovplyvní zákazníka, je stále cena. Nepredpokladám, že ´ekologický´ status zmení spotrebiteľov postoj. Vždy totiž pôjde o odvetvie, ktoré je všeobecne najväčší ekologický znečisťovateľ.“
Zdroj: Brandrepublic.com

