StoryEditor

Kampaň Dolce&Gabbana; útočí na opačné pohlavie

15.07.2011, 00:00

Talianska luxusná módna značka uviedla kontroverznú kampaň, v ktorej predstavila novú kolekciu. Kampaň sa nesie v znamení typického boja medzi mužnosťou a ženskosťou.

Príbeh demonštruje pravú náturu Talianska, kde ženy preberajú vlastnosti typizujúce mužov a muži majú naopak citlivé povahy. V umeleckom stvárnení záberov sa prekrýva viacero emócií – násilie, jemnosť, poddajnosť. Vždy sú však použité ako zbrane voči druhému pohlaviu.

Oficiálny online magazín značky reportuje: „Symbolika a celkové stvárnenie záberov sa nesú v štýle neo-realizmus. Kľúčovú úlohu v tomto prípade zohrávajú farby a príbehy pripomenúce dobu tradičných talianskych maliarov. Krátke príbehy sa odohrávajú na ulici, výrazným komunikačným prvkom je žena vsadená do mužskej roly. Nejde iba o prezentáciu kolekcie. Kampaň má viacero skrytých morálnych významov.“

Ženám sú v kampani pridelené dve povahy – nádych mužnosti a ženská jemnosť. Odeté sú tak, aby mohli plynule prechádza z role jemnej ženy do role bojovníčky a zástankyni feministických práv.

Zdroj: Popsop.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:36