Ústredným konceptom kampane je imitácia obrátenej reality opačnej strany sveta. Súčasťou vizuálov sú netradičné objekty, napríklad v podobe obrátených svietiacich lámp alebo taxíku, ktorý stojí na streche.
Kampaň s názvom „Lietajte z Prahy na druhú stranu zemegule“ predstavujú ČSA na domácom trhu už tento týždeň. Zameraná je predovšetkým na propagáciu rozšírených letov do exotických destinácií v Afrike, Ázií, Strednom východe alebo Austrálií s iba jedným prestupom.
Komunikácia je rozdelená na dve fázy. Prvá začína začiatkom augusta a zasiahne print a online mediatypy, ktoré doplní vonkajšia reklama v Prahe. Nosiče z prvej vlny podporia média v druhej fáze a to v pražských uliciach, nákupných centrách a na Letisku Praha – Ruzyně. Kampaň nápadito dotvorí plne obrandovaná električka, ktorá bude premávať po dobu jedného roka. Kreatívnu časť kampane pripravila agentúra Rust, Klemperer
Outdoorová kampaň na električkách:
Zdroj: České aerolínie