StoryEditor

Šariš medzi svetovými Lovemarks

12.07.2011, 00:00

Saatchi & Saatchi už vyše 10 rokov pracuje s vlastným konceptom Lovemarks. CEO Saatchi & Saatchi Kevin Roberts ju sformuloval ako princíp budovania emocionálnych spojení medzi ľuďmi a značkami založený na „intimacy, sensuality, mystery“, teda intimite, zmyslovom vnímaní a dávke tajomnosti.

Táto teória stojí na poznatku, že emócie hýbu ľudí k činom, zatiaľčo racionálne argumenty im vytvárajú v hlavách závery. Lovemarks sú značky, ktoré vytvárajú lojalitu za hranicami rozumu.

Po desiatich rokoch uplatňovania konceptu Lovemarks spustilo Saatchi & Saatchi portál lovemarkscampus.com, kde okrem výkladu teórie uvádza aj množstvo referenčných zdrojov k téme emocionálneho marketingu a prípadové štúdie Lovemarks v praxi.

Medzi príklady úspešných kampaní potvrdzujúcich koncept Lovemarks bola vybraná aj kampaň MUW Saatchi & Saatchi „Srdcom východniar“, ktorou repozicionoval klient Pivovary Topvar pivo Šariš na symbol hrdosti východniarov. Komunikačné aj obchodné výsledky tohto relaunchu značky z roku 2009 si vyslúžili aj medzinárodnú cenu Mercatus Award udeľovanú každoročne v rámci skupiny SAB Miller, kam Pivovary Topvar patria spolu s ďalšími 41 krajinami a viac ako 200 značkami.

 

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 01:51