StoryEditor

Kampaň Curaprox-u upozorňuje na nebezpečenstvo infarktu

09.08.2011, 00:00

Najnovšie štúdie preukázali priamu súvislosť medzi zubnými kazmi a srdcovými chorobami. Agentúra Jandl, v snahe upozorniť na smrteľné následky nedostatočnej zubnej hygieny, vytvorila pre svojho klienta Curaden a jeho značku Curaprox komunikačný vizuál.

Vizuál sa objavil i na portáli zverejňujúcom najkreatívnejšie reklamy sveta www.adsoftheworld.com. Printová kampaň nesie headline „Postarajte sa o svoje zuby predtým, ako sa ony postarajú o vaše srdce” a prebiehať bude v mesiacoch august, september.

Vizuál kampane:

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavel Fuksa

Art Director: Alexis Blanco

Copywriter: Eugene Suman

Produkcia: Playground

Postprodukcia: Playground

Account Director: Rastislav Kuttner

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
64%
nie
36%
Celkový počet hlasujúcich: 61
Staršie ankety

 

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 02:00