Najnovšie štúdie preukázali priamu súvislosť medzi zubnými kazmi a srdcovými chorobami. Agentúra Jandl, v snahe upozorniť na smrteľné následky nedostatočnej zubnej hygieny, vytvorila pre svojho klienta Curaden a jeho značku Curaprox komunikačný vizuál.
Vizuál sa objavil i na portáli zverejňujúcom najkreatívnejšie reklamy sveta www.adsoftheworld.com. Printová kampaň nesie headline „Postarajte sa o svoje zuby predtým, ako sa ony postarajú o vaše srdce” a prebiehať bude v mesiacoch august, september.
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugene Suman
Produkcia: Playground
Postprodukcia: Playground
Account Director: Rastislav Kuttner
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 64%
- nie
- 36%
- Celkový počet hlasujúcich: 61
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

