StoryEditor

Jandl pripravil kampaň, v ktorej komunikuje adrenalín

07.09.2011, 00:00

Koncept vychádza z faktu, že ľudia prahnúci po adrenalíne často krát urobia čokoľvek šialeného, aby dostali svoju „dávku“. Vizuál zobrazuje mladíka, ktorý sa potrel medom a skáče do medvedej klietky. Klientom je parašutistická škola.

Printová kampaň s claimom „Sú aj iné spôsoby, ako si zvýšiť adrenalín“ bola nasadená koncom augusta v Českej republike.

Vizitka kampane:

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavel Fuksa

Art Director: Alexis Blanco

Copywriter: Eugen Suman

Fotograf: Miro Minarovych

Produkcia: Pavleye

Account Director: Rastislav Kuttner

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
38%
nie
62%
Celkový počet hlasujúcich: 82
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Ecopress

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 08:11