Koncept vychádza z faktu, že ľudia prahnúci po adrenalíne často krát urobia čokoľvek šialeného, aby dostali svoju „dávku“. Vizuál zobrazuje mladíka, ktorý sa potrel medom a skáče do medvedej klietky. Klientom je parašutistická škola.
Printová kampaň s claimom „Sú aj iné spôsoby, ako si zvýšiť adrenalín“ bola nasadená koncom augusta v Českej republike.
Vizitka kampane:
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugen Suman
Fotograf: Miro Minarovych
Produkcia: Pavleye
Account Director: Rastislav Kuttner
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 38%
- nie
- 62%
- Celkový počet hlasujúcich: 82
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Ecopress