StoryEditor

Česko plánuje kampaň o ochrane produktov

13.07.2011, 00:00

Česká potravinárska komora pripravuje propagačnú kampaň, ktorej cieľom bude odkomunikovať nové ochranné značenia potravín. Značenia dostanú vybrané potravinárske výrobky. Hodnota plánovaného projektu sa má pohybovať okolo 62 miliónov českých korún, realizovaná bude prostredníctvom verejných zákaziek.

„Predmetom verejnej zákazky je návrh a zrealizovanie efektívnej komunikačnej kampane, ktorá posilní povedomie o európskom systéme ochrany názvu produktov,“ uvádza sa v oznámení Potravinárskej komory. V tejto chvíli však chýba agentúra, ktorá by kampaň navrhla. Hlavným cieľom by bolo informovať o európskom systéme značenia. Financovaná by mala byť z fondov EU. Ak projekt uspeje v Bruseli, v médiách sa objaví ku koncu budúceho roka. Na zozname výrobkov, ktoré sú chránené označením figuruje zhruba tisíc rôznych produktov, z ktorých približne tridsať pochádzajú z Českej republiky.

Na Slovensku sa momentálne Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora plánuje zamerať iba na zvýšenie podpory predaja domácich výrobkov a ich značením. „Sme svedkami viacerých projektov zvýšenia predaja domácej produkcie, ale ani jeden z nich nemá dostatočne plošný záber a spotrebiteľ sa v nich ťažko orientuje. Potrebná by bola masívnejšie kampaň, ktorá by mala odštartovať ucelený systém výchovy spotrebiteľa,“ hovorí o systéme značenia u nás Stanislav Nemec, tlačový hovorca SPPK.

Zdroj: Marketing & Media

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 05:34