Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) láka domácich aj zahraničných návštevníkov na Slovensko letnou propagačnou kampaňou. Pri tvorbe a realizácii kampane SACR vôbec po prvýkrát vytvorila model úzkej spolupráce so slovenskými poskytovateľmi služieb.
Hlavný slogan novej kampane je: „Slovensko – more letných zážitkov“. Kampaň je zameraná na dovolenku pri vode (všetky formy: aquaparky, vodné plochy, kúpaliská, splavovanie a pod.). SACR pri jej príprave vychádzala z predpokladu, že stredoeurópsky spotrebiteľ bude hľadať náhradu za dovolenku pri mori, ktorú komplikujú politické a bezpečnostné problémy na Arabskom polostrove a v Stredozemí.
Celá kampaň je realizovaná na domácom trhu cestovného ruchu, v Českej republike a Poľsku.
V rámci kampane SACR využíva mediálny mix televíznych relácií a spotov, rozhlasových spotov, inzercie a PR článkov, ako aj bannerové kampane na webových stránkach. Doplnkovými aktivitami sú prezentačné podujatia pre širokú aj odbornú verejnosť, ktoré realizujú zahraničné zastúpenia SACR v Českej republike a Poľsku. Všetky uvedené propagačné nástroje odkazujú na národný portál CR Slovenska www.slovakia.travel, kde SACR vytvorila špeciálnu sekciu k letnej kampani. Spolupracovala na nej s poskytovateľmi služieb, ktorí tam majú umiestnené konkrétne ponuky letných produktov, noviniek a atraktívnych balíčkov služieb s odkazom na svoje webstránky.
Cieľom kampane je na jednotlivých typoch produktov komunikovať hlavné benefity: bezpečnosť, dostupnosť – cenová aj vzdialenostná, široký výber atrakcií a zábavy, zdravý životný štýl.
Načasovanie kampane:
- Slovensko: jún – september 2011
- Poľsko: máj - júl 2011
- Česká republika: jún – august 2011
TV spot kampane:
Vizuály kampane:
Zdroj: SACR