StoryEditor

SACR uviedla letnú kampaň

13.07.2011, 00:00

Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) láka domácich aj zahraničných návštevníkov na Slovensko letnou propagačnou kampaňou. Pri tvorbe a realizácii kampane SACR vôbec po prvýkrát vytvorila model úzkej spolupráce so slovenskými poskytovateľmi služieb.

Hlavný slogan novej kampane je: „Slovensko – more letných zážitkov“. Kampaň je zameraná na dovolenku pri vode (všetky formy: aquaparky, vodné plochy, kúpaliská, splavovanie a pod.). SACR pri jej príprave vychádzala z predpokladu, že stredoeurópsky spotrebiteľ bude hľadať náhradu za dovolenku pri mori, ktorú komplikujú politické a bezpečnostné problémy na Arabskom polostrove a v Stredozemí.

Celá kampaň je realizovaná na domácom trhu cestovného ruchu, v Českej republike a Poľsku.

V rámci kampane SACR využíva mediálny mix televíznych relácií a spotov, rozhlasových spotov, inzercie a PR článkov, ako aj bannerové kampane na webových stránkach. Doplnkovými aktivitami sú prezentačné podujatia pre širokú aj odbornú verejnosť, ktoré realizujú zahraničné zastúpenia SACR v Českej republike a Poľsku. Všetky uvedené propagačné nástroje odkazujú na národný portál CR Slovenska www.slovakia.travel, kde SACR vytvorila špeciálnu sekciu k letnej kampani. Spolupracovala na nej s poskytovateľmi služieb, ktorí tam majú umiestnené konkrétne ponuky letných produktov, noviniek a atraktívnych balíčkov služieb s odkazom na svoje webstránky.

Cieľom kampane je na jednotlivých typoch produktov komunikovať hlavné benefity: bezpečnosť, dostupnosť – cenová aj vzdialenostná, široký výber atrakcií a zábavy, zdravý životný štýl.

Načasovanie kampane:

  • Slovensko: jún – september 2011
  • Poľsko: máj - júl 2011
  • Česká republika: jún – august 2011

TV spot kampane:


Vizuály kampane:

Banner kampane:

 

Zdroj: SACR

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 07:42