Do nálepiek starých produktov pribudli QR kódy. Každý výrobok má svoj originálny QR kód, po ktorého zosnímaní zákazník dostane ponuku najnovšieho produktu s najnižšími splátkami.
Ideou kampane so sloganom „Kým na niečo našetríte, tak to zostarne“ bolo umiestnenie starých spotrebičov medzi novými v predajniach elektroniky. Cieľom bolo väčšie zapojenie zákazníkov do akcie a výzvou bolo odkomunikovať prostredníctvom týchto „starých“ produktov výhodnosť splátok nových produktov.
Ide o prvú „pilotnú“ aktivitu, ktorá prebehla v Elektroworlde v auguste, pričom naplánovaná je aj pre ďalšie siete predajní s elektronikou.
Koncept pochádza z dielne Wiktor Leo Burnett.
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 53%
- nie
- 47%
- Celkový počet hlasujúcich: 30
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

