StoryEditor

Retro kampaň Quatro pokračuje v modernom štýle

12.09.2011, 00:00

Do nálepiek starých produktov pribudli QR kódy. Každý výrobok má svoj originálny QR kód, po ktorého zosnímaní zákazník dostane ponuku najnovšieho produktu s najnižšími splátkami.

Ideou kampane so sloganom „Kým na niečo našetríte, tak to zostarne“ bolo umiestnenie starých spotrebičov medzi novými v predajniach elektroniky. Cieľom bolo väčšie zapojenie zákazníkov do akcie a výzvou bolo odkomunikovať prostredníctvom týchto „starých“ produktov výhodnosť splátok nových produktov.

Ide o prvú „pilotnú“ aktivitu, ktorá prebehla v Elektroworlde v auguste, pričom naplánovaná je aj pre ďalšie siete predajní s elektronikou.

Koncept pochádza z dielne Wiktor Leo Burnett.

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
53%
nie
47%
Celkový počet hlasujúcich: 30
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 02:59