Agentúra VACULIK ADVERTISING pripravila pre Tatra banku kampaň, v ktorej predstavuje prvý fond svojho druhu na slovenskom trhu. Inteligentný Smart fondTB sa dokáže automaticky zapínať vtedy, keď trhy rastú a vypínať sa, keď klesajú.
Zapínanie a vypínanie je v spote znázornené prostredníctvom domu, ktorý dokáže inteligentne reagovať na svojho majiteľa a zapínaním a vypínaním jednotlivých prístrojov mu uľahčovať a spríjemňovať život. Hlavným vizuálnym prvkom kampane je indikátor zapnutia – ikona, ktorá sa po otočení stáva súčasťou nápisu IQ a vyjadruje tak nielen zapínanie, ale aj inteligenciu fondu.
Súčasťami kampane, ktorá je vonku od 15. apríla, je TV spot, print, online a outdoor s netradičnými citylightami vysvetľujúcimi fungovanie Smart fonduTB.
TV spot kampane:
Print kampane:
Vizitka kampane:
Klient: Tatra banka
Produkt: Smart fond TB
Reklamná agentúra: VACULIK ADVERTISING
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič
Art director: Peter Hrevuš
Copywriter: Lenka Bonová, Vlado Križan
Account manager: Soňa Rusnáková
Použité médiá: TV, print, POS nosiče, outdoor, online riešenia
Termín nasadenia: kampaň je v médiách od 15.4.
Produkcia televízneho spotu: savage.tv
Réžia: Michael Baumbruck
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 70%
- nie
- 30%
- Celkový počet hlasujúcich: 69
- Staršie ankety
Zdroj: VACULIK ADVERTISING

