StoryEditor

Tatra banka v kampani predstavuje Smart fond

20.04.2011, 00:00

Agentúra VACULIK ADVERTISING pripravila pre Tatra banku kampaň, v ktorej predstavuje prvý fond svojho druhu na slovenskom trhu. Inteligentný Smart fondTB sa dokáže automaticky zapínať vtedy, keď trhy rastú a vypínať sa, keď klesajú.

Zapínanie a vypínanie je v spote znázornené prostredníctvom domu, ktorý dokáže inteligentne reagovať na svojho majiteľa a zapínaním a vypínaním jednotlivých prístrojov mu uľahčovať a spríjemňovať život. Hlavným vizuálnym prvkom kampane je indikátor zapnutia – ikona, ktorá sa po otočení stáva súčasťou nápisu IQ a vyjadruje tak nielen zapínanie, ale aj inteligenciu fondu.

Súčasťami kampane, ktorá je vonku od 15. apríla, je TV spot, print, online a outdoor s netradičnými citylightami vysvetľujúcimi fungovanie Smart fonduTB.

TV spot kampane:


Print kampane:

Vizitka kampane:

Klient: Tatra banka

Produkt: Smart fond TB

Reklamná agentúra: VACULIK ADVERTISING

Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič

Art director: Peter Hrevuš

Copywriter: Lenka Bonová, Vlado Križan

Account manager: Soňa Rusnáková

Použité médiá: TV, print, POS nosiče, outdoor, online riešenia

Termín nasadenia: kampaň je v médiách od 15.4.

Produkcia televízneho spotu: savage.tv

Réžia: Michael Baumbruck

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
70%
nie
30%
Celkový počet hlasujúcich: 69
Staršie ankety

 

Zdroj: VACULIK ADVERTISING

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 14:59