Becherovka, výrobca tradičného bylinného likéru, prichádza s 360° kampaňou zacielenou na ďalší rozvoj emocionálnych atribútov značky a na rast odbytu počas letnej sezóny.
Ústredným konceptom letnej kampane trvajúcej od júna do augusta 2011 je stabilná jednotka z portfólia miešaných drinkov Becherovky – miešaný nápoj Beton a jeho variácie.
Na kultový drink odkazuje aj kľúčový letný vizuál s claimom „Beton ťa osvieži“, ktorý sa od začiatku júna objaví na Out-Of-Home nosičoch a vozidlách mestskej hromadnej dopravy. Paralelne s OOH reklamou bude prebiehať aj kampaň v médiách formou PR a On- a Off-Trade podpora. Samozrejmosťou je oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete Facebook.
Okrem koncových spotrebiteľov Becherovka v rámci kampane oslovila aj vybraných barmanov, ktorí sa zúčastnia kreatívneho workshopu pod taktovkou Luboša Rácza, zameraného na „perfect serve“ – teda dokonalé servírovanie Becherovky a Betonu. Výstupy z workshopu sa objavia na webových stránkach Becherovky, sociálnych sieťach či stránkach podnikov.
„Spotrebiteľom prostredníctvom tejto kampane chceme priblížiť aj takmer 50 ročnú históriu Betonu, ktorá sa začala písať na medzinárodnej výstave EXPO ´67 v Montreale, keď československá výprava ako symbol vzájomného priateľstva s Kanadou prvýkrát spojila Becherovku s ich tonikom,“ hovorí Lenka Bačková, brand manager spoločnosti Jan Becher-Slovensko o zrode drinku.
Letná On-Trade podpora sa okrem barových prevádzok sústredí aj na pláže, kúpaliská a aqua-centrá, v maloobchodnej sieti zase bude na zákazníkov Becherovka čakať v limitovaných letných packoch – buď s tonikom alebo výrobníkom ľadu. Na sprostredkovanie jej výnimočnej mixibility, rôznych možnosti servírovania, ale tiež na vznik, históriu a zvýraznenie značky sa zamerajú aj komunikačné aktivity a nástroje v rámci Public Relations.
Zdroj: Media & Communication Consulting

