Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Carlton Draught „Slow Mo“ verzus New Zealand Lotto „Lucky Dog“.
Carlton Draught „Slow Mo“
New Zealand Lotto „Lucky Dog“
Barbora Bendzáková, Stratégie:
Carlton Draught: Tak takto to vyzerá, keď chlapi pijú pivo? :-) Zaujímavé detaily... Miestami mi však prišli nechutné, ale asi o to tvorcom išlo. Pre mňa je spot pridlhý a málo vtipný. Viem si však predstaviť, že niektorí to považujú za cool reklamu, ktorú si radi pozrú znova a znova. Najviac asi oceňujem kvalitné zábery a text piesne – ten ma zaujal, ale až na druhé počutie. Najmä to záverečné: „Blah, blah, blah, blah, blah, slow motion!“
New Zealand Lotto: Rozkošný psík má podľa mňa väčšiu šancu, aspoň u všetkých miláčikov zvierat. Ide o dojemný príbeh o vernom, obetavom priateľovi – psovi, ktorý pre šťastie svojho pána podstúpi náročnú „cestu okolo sveta“ bez happy endu. Aj keď je tento príbeh neuveriteľný, má v sebe pravdivú myšlienku. Keď sa k tomu pridá vynikajúca hudba, isto to pohne emóciami. Len aby si ľudia po pozretí tohto spotu neutekali radšej kúpiť takého psíka ako samotné lotto.
Martin Ondrušek, Team Creative Director, Wiktor Leo Burnett:
Ako je známe, v agentúrach denne horia termíny a Martin alias Marcin momentálne nevie kam skorej skočiť. Obidva televízne spoty však videl a napísal stručné a jasné vyhlásenie „za mna totok“ čím myslel reklamu na pivo Carlton Draught :-). Poznamenal ešte, že sa teší na battle s redakciou stratégií a vyzýva každého kto sa nebojí, nech sa zapojí a hlasuje na www.cannespredictions.sk prípadne zanechá svoj názor v diskusii!
Projekt Cannes Predictions pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami.
Ak si aj vy chcete zmerať sily s porotou, kliknite na www.cannespredictions.sk. a hlasujte za svojich 15 favoritov. Vyhrať môžete jedinečnú a originálnu publikáciu Gun Report.
Zdroj: Stratégie

