StoryEditor

Toyota prináša novú kampaň, osloviť chce mladých Európanov

09.08.2011, 00:00

Prihovárať sa bude vtipnými príbehmi, ktorými má predstaviť výnimočné vlastnosti modela Yaris, ako napríklad dotykový multimediálny systém alebo navigačnú kamera. Toyota novou celoeurópskou kampaňou cieli na mladých spotrebiteľov vo veku 20 – 30 rokov.

„Keďže Toyota má primárnu cieľovku starších ľudí, tentokrát chceme pre zmenu osloviť mladších, ktorí predtým o Toyote neuvažovali. Kampaň bude jedna z kľúčových za posledných 5 rokov,“ hovorí Lisa Fielden, manažérka pre vývoj značky Toyota GB.

V animovanom tv spote si model Yaris musí doslova vybojovať posledné miesto na parkovanie. Predtým, ako si Yaris „ukradne“ svoje miesto, prichádzajú na scénu animovaní tanečníci rapujúci: „Toto dokážeš?“.

Tagline znie „Outsmart life in a Yaris“, kampaň prepukne 13. augusta, pokračovať bude nasledujúcich 6 mesiacov, počas ktorých bude predstavený aj prvý Yaris hybrid vo svojej triede.

 

Zdroj: Brandrepublic.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 21:41