ČSOB prináša ďalšiu kampaň, tentokrát zameranú na podporu hypoték. Kampaň vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Printový vizuál ilustruje sťahovanie zobrazením kartónovej krabice s nalepenými
symbolmi - lepiacou páskou s headlinom a s nálepkami zobrazujúcimi benefit "do 24 hodín" a "Zľava 100 % z poplatku".
V prípade televízneho spotu agentúra využila zábery jesenného sťahovania vtákov do teplých krajín, spolu s natáčaním záverečnej scény, ktorá prepája myšlienku sťahovania do sveta ľudí a zároveň ju tak spája s printovým vizuálom.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber, Rasťo Uličný
Art Director: Braňo Mladý, Ľubo Bercel
Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková
Account Director: Ronald Lupták
Account Manager: Miro Nádobrý
Produkcia TV spotu: Eallin Motion Art Prague
Réžia: Oficina
Kamera: Jan Střítežský/Jirka Málek
Foto: Táňa Hojčová
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 55%
- nie
- 45%
- Celkový počet hlasujúcich: 74
- Staršie ankety
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

