StoryEditor

Veľké jesenné sťahovanie od ČSOB

08.09.2011, 00:00

ČSOB prináša ďalšiu kampaň, tentokrát zameranú na podporu hypoték. Kampaň vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Printový vizuál ilustruje sťahovanie zobrazením kartónovej krabice s nalepenými

symbolmi - lepiacou páskou s headlinom a s nálepkami zobrazujúcimi benefit "do 24 hodín" a "Zľava 100 % z poplatku".

V prípade televízneho spotu agentúra využila zábery jesenného sťahovania vtákov do teplých krajín, spolu s natáčaním záverečnej scény, ktorá prepája myšlienku sťahovania do sveta ľudí a zároveň ju tak spája s printovým vizuálom.

TV spot kampane:

 

 

Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber, Rasťo Uličný

Art Director: Braňo Mladý, Ľubo Bercel

Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková

Account Director: Ronald Lupták

Account Manager: Miro Nádobrý

Produkcia TV spotu: Eallin Motion Art Prague

Réžia: Oficina

Kamera: Jan Střítežský/Jirka Málek

Foto: Táňa Hojčová

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
55%
nie
45%
Celkový počet hlasujúcich: 74
Staršie ankety

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 17:35