RTVS spustila kampaň, v ktorej komunikuje možnosť nakupovať reklamu pre rozhlas a televíziu naraz.
Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska má novú kampaň. Prezentuje v nej svojho predajcu reklamy, spoločnosť Media RTVS. Nasadená je v týchto dňoch.
"Táto kampaň nie je plánovaná ako veľká kampaň, skôr taká menšia imidžová kampaň, aby potenciálni klienti/zadávatelia reklamy v RTVS vedeli našu pridanú hodnotu, teda to, že Media RTVS predáva televíznu aj rozhlasovú reklamu "pod jednou strechou" a dokáže ju ponúknuť v jednom balíku," tvrdí hovorca.
Kampaň vznikla v samotnej RTVS, vytorilo ju Centrum kreatívy. Objaví, respektíve už sa objavuje v printoch: podľa hovorcu napríklad v Hospodárskych novinách, Stratégiách či Plus 7 dní.
Podľa aktuálne platného rozpočtu počíta RTVS na tento rok s príjmami z televíznej reklamy vo výške 2,95 milióna eur a rozhlasovej 1,3 milióna. Oproti roku 2011 ide o pokles stotisíc eur.

Zdroj: Ivan Krasko

