StoryEditor

Nová B2B kampaň má dostať inzerentov do telerozhlasu

06.03.2012, 23:00

RTVS spustila kampaň, v ktorej komunikuje možnosť nakupovať reklamu pre rozhlas a televíziu naraz.

Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska má novú kampaň. Prezentuje v nej svojho predajcu reklamy, spoločnosť Media RTVS. Nasadená je v týchto dňoch.

"Táto kampaň nie je plánovaná ako veľká kampaň, skôr taká menšia imidžová kampaň, aby potenciálni klienti/zadávatelia reklamy v RTVS vedeli našu pridanú hodnotu, teda to, že Media RTVS predáva televíznu aj rozhlasovú reklamu "pod jednou strechou" a dokáže ju ponúknuť v jednom balíku," tvrdí hovorca.

Kampaň vznikla v samotnej RTVS, vytorilo ju Centrum kreatívy. Objaví, respektíve už sa objavuje v printoch: podľa hovorcu napríklad v Hospodárskych novinách, Stratégiách či Plus 7 dní.

Podľa aktuálne platného rozpočtu počíta RTVS na tento rok s príjmami z televíznej reklamy vo výške 2,95 milióna eur a rozhlasovej 1,3 milióna. Oproti roku 2011 ide o pokles stotisíc eur.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 10:20