StoryEditor

Kampaň Hospodárskych novín chce inšpirovať potenciálnych čitateľov

10.10.2011, 00:00

Hospodárske noviny odštartovali novú kampaň. Pozrite si billboardy a televízne spoty.

Témou kampane sú ľudia, ktorí čítajú Hospodárske noviny a dôvody prečo to robia. Cieľom je inšpirovať potenciálnych čitateľov, aby si noviny predplatili a existujúcim potvrdiť, že sa rozhodli pre správny denník.

Cieľová skupina čitateľov HN je široká. Preto sme sa v TV spote rozhodli spojiť dvojice, ktoré ju rámcujú. Generálny riaditeľ Tatrabanky Igor Vida je človek na vrchole kariéry a čerstvý absolvent na začiatku cesty. Hospodárske noviny čítajú obaja, každý z iného dôvodu. Rovnako je to v druhom spote, kde sa objaví finančník Peter Krištofovič, zakladateľ medzinárodne úspešnej spoločnosti Salve Finance a majiteľka reštaurácie. 

V printovej a outdoorovej kampani, sa okrem spomínaných dvoch top biznismanov, objaví Robert Baumgartner, konateľ Škoda auto Slovensko a Peter Čerešník generálny riaditeľ Microsoft Slovakia. 

Pretože dôvodov prečo ľudia čítajú HN je veľa, má každý možnosť napísať ten svoj na microsite a na FB. Je to jedinečná šanca dostať sa na titulnú stranu novín.

Kampaň vznikla už tradične v spolupráci s agentúrou Lowe GGK.

Billboardy:

TV spoty:

 

 


Vizitka kampane:

Agenúra: Lowe GGK

Creative director: Jozef Červeň, Ondrej Kořínek

Copywriter: Ondrej Kořínek

Artdirector: Ľuboš Kips

Fotograf: Martin Vrabko

Produkcia: Protos production

Réžia: Matúš Libovič

Použité média: TV, rozhlas, internet, ooh

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
60%
nie
40%
Celkový počet hlasujúcich: 20
Staršie ankety

Zdroj: Ecopress

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 10:58