Hospodárske noviny odštartovali novú kampaň. Pozrite si billboardy a televízne spoty.
Témou kampane sú ľudia, ktorí čítajú Hospodárske noviny a dôvody prečo to robia. Cieľom je inšpirovať potenciálnych čitateľov, aby si noviny predplatili a existujúcim potvrdiť, že sa rozhodli pre správny denník.
Cieľová skupina čitateľov HN je široká. Preto sme sa v TV spote rozhodli spojiť dvojice, ktoré ju rámcujú. Generálny riaditeľ Tatrabanky Igor Vida je človek na vrchole kariéry a čerstvý absolvent na začiatku cesty. Hospodárske noviny čítajú obaja, každý z iného dôvodu. Rovnako je to v druhom spote, kde sa objaví finančník Peter Krištofovič, zakladateľ medzinárodne úspešnej spoločnosti Salve Finance a majiteľka reštaurácie.
V printovej a outdoorovej kampani, sa okrem spomínaných dvoch top biznismanov, objaví Robert Baumgartner, konateľ Škoda auto Slovensko a Peter Čerešník generálny riaditeľ Microsoft Slovakia.
Pretože dôvodov prečo ľudia čítajú HN je veľa, má každý možnosť napísať ten svoj na microsite a na FB. Je to jedinečná šanca dostať sa na titulnú stranu novín.
Kampaň vznikla už tradične v spolupráci s agentúrou Lowe GGK.
Billboardy:
TV spoty:
Vizitka kampane:
Agenúra: Lowe GGK
Creative director: Jozef Červeň, Ondrej Kořínek
Copywriter: Ondrej Kořínek
Artdirector: Ľuboš Kips
Fotograf: Martin Vrabko
Produkcia: Protos production
Réžia: Matúš Libovič
Použité média: TV, rozhlas, internet, ooh
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 60%
- nie
- 40%
- Celkový počet hlasujúcich: 20
- Staršie ankety
Zdroj: Ecopress