StoryEditor

Oreo oslavuje 100. narodeniny kreatívne

08.03.2012, 23:00

Vynikajúca klasická printová kampaň. AdArena z Marketéra.

Nech bude doba akokoľvek digitálno-onlineová vždy pôjde o nápad. Relatívne jednoduché vizuály spojené s copywriterskými a grafickými nápadmi. Žiadne špekulovanie, displeje alebo QR kódy. Čistý a klasický print. Pohľad na papier a po pár (mili)sekundách slastný pocit dešifrovania reklamnej myšlienky. Old school v reklame ma baví a ten má na AdArene svoj priestor. Pozrite sa na ukážku skvelej kampane k oslave storočnice vzniku značky Oreo. Je to kampaň, ktorá je ukážkou čistého designu a skvelej copywriterskej práce. A zároveň zachytáva cez príbeh svojho brandu rôzne míľniky ľudstva za posledných 100 rokov. Na kampani sa podieľali pobočky Draftfcb z New Yorku a Paríža.

 

 

Všetkých 17 vizuálov kampane nájdete tu.

Páčia sa vám vizuály klasickej inzercie? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.

Zdroj: Michal Halmeš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 01:35