Je to spôsob, ako chce značka Hema dokázať skutočný push-up efekt.
Značka uvádza novú kolekciu spodného prádla. Ako modelku si vybrala srbského dvadsať ročného mladíka menom Andrej Pejic. Zarážajúca je jeho univerzálnosť, keď na módnom pódiu dokáže odpromovať ženské i mužské oblečenie zároveň. Tentoraz sa dostal do role žien s podprsenkami. Vsadenie muža do tak čisto ženskej záležitosti, ako je formovanie poprsia, je účelové. Má totiž preukázať kvalitu produkt. Na kom lepšie, keď nie na mužskej hrudi?
Kampaň sľubuje, že Mega Push-Up podprsenka dokáže pridať dve čísla naviac. Niekoľko hodín po zverejnení snímky rozpútal nápad v Holandsku živú diskusiu na sociálnej sieti. Kampaň dostala prívlastok revolučná.
O podobnom koncepte sme už počuli zhruba pred štyrmi rokmi, kedy transvestita James používal epilátor Philips (https://www.youtube.com/watch?v=a3ESW6dw1kA). Pretože tak ako ženy, ani muži nemajú radi bolesť pri holení.
Zdroj: Mirror.co.uk