StoryEditor

Triad Advertising vyhral medzinárodný tender pre adidas

16.02.2012, 23:00

Kreatívne riešenia Triadu so dostanú do siedmich krajín strednej a východnej Európy.

Triad Advertising zastreší ATL a BTL komunikáciu značky adidas na siedmich trhoch. Zvíťazil v tendri na kreatívnu reklamnú agentúru, ktorý vyhlásila centrála Adidas Central Market East. Konania sa zúčastnili ďalšie dve agentúry – MUW Saatchi&Saatchi a Jandl, marketing a reklama.

Ako pre Stratégie povedala Brand Marketing Manager adidas Central Market East Jana Frimmer, Triad sa stane partnerom adidasu pri príprave komunikačných aktivít pre Poľsko, Českú republiku, Slovensko, Maďarsko, Litvu, Lotyšsko a Estónsko.

"Veľmi sa tešíme z príležitosti pracovať pre tak prestížnu značku, akou je adidas, navyše v medzinárodnom prostredí. Myslím, že si perfektne sedíme, čo sme si už mali možnosť vyskúšať na viacerých digitálnych projektoch," povedal creative director agentúry Triad Advertising Jaro Zacko.

Triad už s adidasom spolupracuje: koncom minulého roka zvíťazil v tendri na digitálnu agentúru, ktorá mala vytvoriť lokálne marketingové a technické riešenie pre produkt miCoach značky Adidas v Česku, Poľsku, Maďarsku a na Slovensku.

Zdroj: Erika Brindzová, Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 18:45