StoryEditor

Interaktívny billboard pomáha africkým ženám

07.03.2012, 23:00

Organizácia The MicroLoan Foundation mala v Londýne interaktívnu digitálnu reklamu. AdArena z Marketéra.

Fundraising si vyžaduje tiež svoju dávku kreativity. Nezvyčajný projekt MicroLoan pomáha ženám v Subsaharskej Afrike rozbehnúť vlastné podnikanie. Táto organizácia mala v Londýne digitálny billboard, ktorý do finálnej podoby dotvárala každá darovaná penny. Ľudia dobrej vôle videli priamo pred svojimi očami, ako postupne svojimi darmi kompletizujú digitálny vizuál. S dobročinným nápadom pomohla londýnska DLKW Lowe. Pozrite si video a uvidíte, ako to celé vyzeralo.

Viete o dobročinnej kampani, ktorá by sa mala objaviť na AdArene? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.

Zdroj: Michal Halmeš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 02:18