Organizácia The MicroLoan Foundation mala v Londýne interaktívnu digitálnu reklamu. AdArena z Marketéra.
Fundraising si vyžaduje tiež svoju dávku kreativity. Nezvyčajný projekt MicroLoan pomáha ženám v Subsaharskej Afrike rozbehnúť vlastné podnikanie. Táto organizácia mala v Londýne digitálny billboard, ktorý do finálnej podoby dotvárala každá darovaná penny. Ľudia dobrej vôle videli priamo pred svojimi očami, ako postupne svojimi darmi kompletizujú digitálny vizuál. S dobročinným nápadom pomohla londýnska DLKW Lowe. Pozrite si video a uvidíte, ako to celé vyzeralo.
Viete o dobročinnej kampani, ktorá by sa mala objaviť na AdArene? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.
Zdroj: Michal Halmeš