StoryEditor

Pod stromčekom budú rodičia

05.12.2011, 23:00

Úsmev ako dar s novou kampaňou Vianočného benefičného koncertu už tradične z dielne Respect APP.

Predchádzať benefičnému koncertu bude kampaň, ktorej hlavným nosičom je TV spot. V spote, ktorý je voľným pokračovaním z minulého roka, detičky bleskurýchlo ozdobujú stromček s jasným cieľom. Dostať sa čo najrýchlejšie k darčekom. Deti z detských domovov však chcú nájsť pod stromčekom len jeden darček – rodičov. Je na divákoch, či si deti na konci spotu nájdu v darčeku rodinu alebo niekoho, kto im pomôže dostať sa do rodiny. Produkciu zabezpečili Hitchhiker Films a réžie sa ujal Dano Rihák.

TV spot kampane:

 

Print kampane:

Klient: Úsmev ako dar

Produkt: Vianočný benefičný koncert Úsmev ako dar

Názov: Aby každé dieťa malo pod stromčekom rodinu

Creative director: Yolka Udičová

Copywriter: Peter Michalka, Andrea Kotulová

Art director: Lenka Rajčanová

Réžia: Daniel Rihák

Kamera: Tomáš Juríček

Hudba: Marián Čurko

Zvuk: Bajko

Voice: Adela Banášová

Produkcia: Hitchhiker Films

Postprodukcia: Štúdio 727

Fotograf: Martin Fridner

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
61%
nie
39%
Celkový počet hlasujúcich: 38
Staršie ankety

Zdroj: Respect APP

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 14:35