Úsmev ako dar s novou kampaňou Vianočného benefičného koncertu už tradične z dielne Respect APP.
Predchádzať benefičnému koncertu bude kampaň, ktorej hlavným nosičom je TV spot. V spote, ktorý je voľným pokračovaním z minulého roka, detičky bleskurýchlo ozdobujú stromček s jasným cieľom. Dostať sa čo najrýchlejšie k darčekom. Deti z detských domovov však chcú nájsť pod stromčekom len jeden darček – rodičov. Je na divákoch, či si deti na konci spotu nájdu v darčeku rodinu alebo niekoho, kto im pomôže dostať sa do rodiny. Produkciu zabezpečili Hitchhiker Films a réžie sa ujal Dano Rihák.
TV spot kampane:
Print kampane:
Klient: Úsmev ako dar
Produkt: Vianočný benefičný koncert Úsmev ako dar
Názov: Aby každé dieťa malo pod stromčekom rodinu
Creative director: Yolka Udičová
Copywriter: Peter Michalka, Andrea Kotulová
Art director: Lenka Rajčanová
Réžia: Daniel Rihák
Kamera: Tomáš Juríček
Hudba: Marián Čurko
Zvuk: Bajko
Voice: Adela Banášová
Produkcia: Hitchhiker Films
Postprodukcia: Štúdio 727
Fotograf: Martin Fridner
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 61%
- nie
- 39%
- Celkový počet hlasujúcich: 38
- Staršie ankety
Zdroj: Respect APP

