StoryEditor

Spiknutie agentúry Effectivity s filmom

12.03.2012, 23:00

V uliciach Bratislavy "strašia" billboardy. Upozorňujú na slovenskú filmovú novinku.

V piatok 30. marca 2012 o 19:20 bude mať v Cinema City Eurovea premiéru pôvodný slovenský horor Romana Lazara a Gabriela Hoštaja Spiknutie.

Tvorcovia chceli typickú americkú filmovú štylizáciu propagačných materiálov. Tej zodpovedá celková atmosféra filmového plagátu a ďalších nosičov.

Igor Hrnko z agentúry Effectivity, ktorý je spoluautorom kľúčového vizuálu, vytvoril na začiatku pre tento film logo, akúsi esenciu samotnej hororovej témy. Logo má ostré, takmer gotické tvary. Jeho agresivitu umocňuje tvar písmen predĺžený do čepelí. Cieľom bolo naznačiť súčasnú hrozbu a odkázať na temné obdobia v minulosti. Farba krvi (červená) a beznádeje (sivá) má tento dojem znásobiť.

Vizuály kampane

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 03:46