LinkedIn ohlásil pre 2 milióny registrovaných firiem novú funkciu. Budú si môcť updatovať svoj status. Ten budú môcť užívatelia lajkovať a komentovať.
Týmto sa LinkedIn opäť svojou povahou približuje k Facebooku. Užívatelia profesionálnej sociálnej siete získajú na základe novej funkcionality okamžite správy o spoločnosti, jej novinkách o personálnych vzťahoch, pracovných príležitostiach a službách, ktoré je možné odprezentovať multimediálnym obsahom.
Služba by mala zjednodušiť komunikáciu medzi potenciálnymi zamestnancami a zamestnávateľmi a vytvoriť tak bezprostredný kontakt. Výhody by mali čerpať obe strany.
Čo novinka prinesie profesionálnym záujemcom? Ak je v ich záujme sledovať na LinkedIn vlastnú firmu alebo konkurenciu, v news feed sa objavia updatované statusy. To im umožní byť informovaní o danej spoločnosti a jej aktivitách. Tiež budú môcť statusy komentovať či lajkovať, alebo ďalej zdieľať.
Čo novinka prinesie spoločnostiam? Spoločnosti samotné už dlhšiu dobu ohlasovali potrebu priblížiť sa k užívateľom. Podnet teda prišiel od nich. Chceli zdieľať obsahy, informácie a ponúknuť tak hlbší insight do svojich aktivít. Funkcia im teraz umožní pritiahnuť si užívateľov na svoju stranu, osloviť ich napriamo a získať tak silnejší potenciál.
Viac informácií, ako využívať službu v nasledujúcom videu:
Zdroj: Blog.linkedIn.com