Meno reklamnej agentúry sa objavilo na shortliste 17. ročníka The Global Awards za printovú kampaň pre značku Curaprox, a to v dvoch kategóriách - Art Direction a Illustration.
V snahe upozorniť na smrteľné následky nedostatočnej zubnej hygieny JANDL vytvoril pre svojho klienta Curaden Slovakia a jej značku Curaprox poučný vizuál na bežne nudnú zubársku tématiku s headlinom “Postarajte sa o svoje zuby predtým, ako sa ony postarajú o vaše srdce”.
Slávnostné vyhlásenie víťazov sa bude konať 1.decembra v New Yorku.
The Global Awards je celosvetovo najprestížnejším ocenením v oblasti komunikácie zdravotníckej problematiky.
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugene Suman
Produkcia: Playground
Postprodukcia: Playground
Account Director: Rastislav Kuttner
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

